Spørsmål og svar som er relevante for deg som kunde


Er Takrails.no en Norsk nettbutikk?


Ja! Nettbutikken har norske eiere og lager i Norge, noe som gjør at vi kan sende rett fra lagerhyllen og hjem til deg med kort leveringstid. Takrails.no er en ren nettbutikk og har dermed ikke et fysisk utsalgssted du kan besøke.


Hvor fort kan jeg få min bestilling fra Takrails.no?


Om du legger inn ordren før kl 11.00 (virkedager), vil den bli behandlet, pakket og normalt sendt samme dag. Bestiller du etter kl 11.00, vil den bli behandlet fortløpende og sendt neste virkedag så fremt varen er på lager. Når en vare går ut fra vårt lager, følger den PostNord sine leveringstider. Vi anbefaler at du laster ned PostNord sin sporingsapp, så har du full kontroll på dine bestillinger. Les mer om appen her

 

Kjøpsknapp synlig  =  Varen er på lager  =  Sendes samme eller påfølgende virkedag. Vi leverer det vi lover!


Har dere virkelig alt på lager?


Vi har løpende direkte integrasjon mellom nettbutikken og vårt lager slik at alle varer hvor kjøpsknappen er tilgjengelig i nettbutikken finnes på vårt lager. (med forbehold om feil i lager beholdning som har skjedd en sjelden gang). Vi får også leveranser fra Thule direkte hver uke, slik at vi hele tiden har kortest mulig leveringstid.

Det gjør at vi kan sende ut din bestilling samme eller påfølgende dag, etterfulgt av vanlig tansporttid med vår transportør


Tilbyr takrails.no delbetaling/faktura eller Vipps?


Ja. Vi benytter oss av Svea betaling, og du kan dermed benytte deg av alle alternativene som Svea tilbyr. Ønsker du å benytte deg av delbetaling, vil Svea foreta en rask kredittsjekk før de godkjenner bruk av betalingsalternativet. Du kan også benytte Vipps eller vanlig kortbetaling. Velger du faktura eller delbetaling vil du motta dette direkte fra Svea. Spørsmål rundt faktura/delbetaling tas da i etterkant med Svea.


Hva koster det å få tilsendt en vare?


Vi har faste fraktsatser fra kr 69,-/149,- for alle ordre uansett hvor i Norge du bor. Pakker som er over 90cm lange og/eller leveres i store esker kan ha noe høyere frakt. Takbokser og noen få andre produkter som leveres i veldig store esker leveres rett hjem på døren til deg for kun kr 499,-


Har dere de beste prisene på Thule?


Vi arbeider iherdig for at du skal få størst mulig utvalg av Thule lastesystemer til svært gode priser. Siden det er såpass mange produkter, kan vi ikke garantere at vår priser til enhver tid er lavest. Men du vil raskt se at våre priser er blant de aller beste på markedet. For å tilby deg vår beste pris, har vi valgt å legge alle våre produkter inn på Prisjakt.no. Det gjør at vi til enhver tid har det beste utgangspunktet for å kunne tilby deg våre gode priser. Vi følger med daglig og justerer våre priser slik at du skal kunne gjøre et godt kjøp. Det kan være at en annen aktør velger å dumpe prisen på ett produkt, og i slike tilfeller så er det ikke sikkert vi kan gjøre det samme. Men vi har varene på lager, og kan sende de til deg med kanskje markedets korteste leveringstid.


Når er kundeservicen åpen?


Vi vet at du som kunde gjerne trenger svar akkurat nå, og du skal ikke se bort fra at vi kan hjelpe deg til alle døgnets tider. Normalt så kan du ringe Kundeservice på telefon 22 12 02 39 mellom 09.00 og 16.00. Men om du sender en epost til [email protected], så blir du overrasket over hvor fort vi svarer, også på kveldstid og i helgene. 


Hvordan returnerer jeg deler eller hele ordren?

 

Om du av en eller annen grunn ønsker å returnere deler eller hele ordren, så setter vi pris på om du kontakter Kundeservice før du sender varen/e i retur. Da kan vi sammen finne den mest hensiktsmessige løsningen. Kontakt kundeservice ved å sende en epost til [email protected], så skal vi hjelpe deg.

Angreskjema for takrails.no finner du her

 

Gjennomføring av retur

  • Kontakt kundeservice via epost hvor du forklarer hva du ønsker å returnere.
  • Se til at varene som skal returneres er komplett og uskadet i henhold til bruksanvisningen. Emballasjen må også være intakt slik at produktet/-ene kan sendes forsvarlig tilbake til lageret. Det kan være lurt å sikre eskene med tape, slik at de ikke åpner seg under transport. Bruk blank tape. Evt. mangler, tydelige tegn på at varen er brukt eller skader på produkt vil det medføre at vi ikke kan foreta en tilbakebetaling.  For din sikkerhet, så kan det være lurt å ta bilde av den emballerte pakken ift. transportskader under retur til oss.
  • Frakt og emballasjekostnader ved retur dekkes av kunden. (ref. salgsbetingelser). Varer sendt i oppkrav, vil ikke bli hentet ut og dermed returnert til avsender.
  • Når returen er forsvarlig emballert, sendes denne til følgende adresse: Takrails.no c/o Rodin as, Industriveien 1, 2020 Skedsmokorset.
  • Når returen ankommer vil vi kontrollere at returen er iht. pkt 2. Er varen til salgbar stand, vil vi tilbakebetale det opprinnelige beølpet til deg ila 2 dager. Skulle det vise seg av varen ikke er komplett eller i salgbar stand, vil vi kontakte deg.

 

Ytterligere informasjon finner du under Salgsbetingelsene her


Noe annet du lurer på?


Har du flere spørsmål, så er det bare å ta kontakt med oss. Du kan enten sende en e-post til [email protected] eller ringe oss på telefon 22 12 02 39 (man-fre 09.00-16.00)