Kundeservice for nettbutikken Takrails.no

Vi etterstreber at du skal finne all informasjonen du trenger på våre nettside. Men det kan hende at du har behov for mer informasjon eller har spørsmål knyttet til en bestilling. Du kan kontakte oss enten via e-post eller nå oss på telefon.

 


Før du tar kontakt, bør du se om du finner løsningen nedenfor

Finner du ikke riktig takstativ?

I vår takstativvelger finner du enkelt komplette pakker som passer til din bil. Du velger bilen du skal ha takstativ, og så får du opp alternative løsninger som passer.

Hvor er hentelageret?

Har du bestilt med hent på lager, finner du veibeskrivelse og påningstider her. Husk at du må legge inn bestilling i nettbutikken og få beskjed om at ordren er klar FØR du drar til lageret.

Er Takrails en butikk man kan dra til?

Takrails.no er en ren nettbutikk med stort lager på Skedsmokorset. Det er ikke mulig å se eller prøve produkter på vårt lager.

Hva koster frakten?

Her finner du våre fraktpriser og behandlingstider. Vi leverer lynraskt ut fra vårt lager!


Praktisk informasjon

ÅPNINGSTIDER

Vår kundeservice er tilgjengelig alle hverdager. Merk at det er avvikende åpningstider på telefon

 

Kundeservice e-post:
Man-fre: 08.00-16.00

Kundeservice telefon:
Man-fre: 10.00-15.00

Hentelager Skedsmokorset:
Man-fre 08.00 til 16.00

(Du får hentemelding på epost når din bestilling er klar.)

ANBEFALING: Send e-post

Sender du oss en e-post får du gode svar tilbake med linker til produktene du trenger. Veldig enkelt om du er usikker på hva du trenger. Kort svartid i åpningstiden.

 

Send e-post her

TELEFON

Har du behov for å snakke med vår kundeservice, kan du ringe 22 12 02 39  mellom 10.00 og 15.00.

 

Merk at om du sender e-post, vil vi kunne besvare din henvendelse bedre og raskere hele dagen!

ENDRING AV BESTILLING FØR DEN ER SENDT

Ønsker du å endre din bestilling, må denne gjøres samme dag og før den blir sendt fra oss. Trenger du å legge til flere produkter eller et større antall av en vare du har bestilt, må du legge inn en ny separat ordre. Vi etterstreber å pakke dette i en og samme forsendelse.


HENTING AV BESTILLING PÅ SKEDSMOKORSET

Vi gir beskjed når du kan hente din bestilling. Det er ikke mulig å legge inn en bestilling og dra til lageret før du har fått beskjed. Kun etter avtale!


SPØRSMÅL OM FAKTURA?

Når du velger å betale med faktura, så er dette en avtal som inngås mellom deg som kunde og Svea finans. Det betyr at har du spørsmål om forfall, betaling eller inkasso – så må dette rettes til Svea. Vi har ingen mulighet til å endre eller svare på fakturaspørsmål, men kan hjelpe deg om det er spørsmål relatert til varene du har bestilt.

MERK: Faktura sendes via e-post til adressen du brukte ved bestilling. Finner du den ikke? Sjekk søppelposten/spam - det kan hende den har havnet der.!